branding

Branding - budowanie marki, styl korporacyjny, identyfikacja wizualna.

Stworzenie identyfikacji wizualnej firmy w międzynarodowej PR agencji FABER VISUM.

Pożegnaj się z każdym, kto obiecuje od razu zbudować markę - są to amatorzy, którzy mogą zbudować tylko wieżę z papieru toaletowego.
Marką czyli brandem staje się znak towarowy, który ma własną tożsamość korporacyjną i jest w stanie zaprezentować się bez produktu.
Branding jest ścieżką marzeń, myślenia, intuicji, błędów i osiągnięć.

- PR agencja FABER VISUM


Koncepcja zaistnienia znaku towarowego.

Idea, filozofie, pomysł i zamiar budowania marki.

Na samym początku budowania marki powinniśmy uświadomić sobie wartość i wizję tego, do czego twój biznes prowadzi.
Wizja biznesu i jego koncepcja, dają nam siłę i wiarę, aby iść do przodu i dalej się rozwijać. Wizja motywuje nas do realizacji nowych pomysłów, daje nam możliwość samorealizowania.
Częsta odpowiedź na pytanie "Dlaczego to robisz?" - "Ponieważ to lubię", nie ma sensu i jest przyczyną stosu bezsensownych, nieefektywnych przedsiębiorstw z góry wykluczających koncepcję marki.

Trzy filary budowania marki.

Zadaj sobie trzy praktyczne pytania:

  • Czy klienci będą wymagać mojej usługi lub produktu?
  • Jaki poziom jakości mogę zagwarantować?
  • Co sprawi, że firma będzie wyjątkowa?
Przydatność, jakość i niepowtarzalność - warunek konieczny do stworzenia marki. Ale podstawą trzech filarów udanej marki jest intuicja.

- Faber Visum.

Intuicja w życiu i biznesie.

Usłyszeć swój głos wewnętrzny. Co mówił Steve.

Wasz czas jest ograniczony, więc nie marnujcie go, na życie życiem innych. Nie dajcie złapać się w dogmat, którym jest życie koncepcjami myślenia innych ludzi. Nie pozwólcie, by szum opinii innych zagłuszył wasz własny wewnętrzny głos.
I co najważniejsze, miejcie odwagę podążać za głosem waszego serca i intuicji.
One w jakiś sposób już wiedzą, kim naprawdę chcecie być.
Wszystko poza tym, jest drugorzędne.

- Steve Jobs, Stanford

Proces tworzenia marki.

Faza analityczna i przygotowawcza:

  • Analiza zapotrzebowania na produkt lub usługę.
  • Badanie otoczenia konkurencyjnego.
  • Definiowanie grupy docelowej.
analiza produktu
Nie warto zaczynać od sprzedaży piasku na pustyni. Ale sprzedaż cieniu ze drzewa w pustyni, gdyby grupa docelowa zmierzała wąską, ruchliwą drogą do wyjątkowego drzewa ze śpiewającej pod nim Szeherezadą, może być całkiem udanym pomysłem.

- Faber Visum.

Etapy koncepcyjne i kreatywne w brandingu.

Treść stylu korporacyjnego:

analyza produktu

Nazwa firmy i styl wizualny.

Dzięki stworzeniu identyfikacji korporacyjnej wszystkie kampanie reklamowe, markowe produkty, wysyłane listy - wszystko zostanie wykonane zgodnie z jednolitymi standardami. Logo, strona internetowa, ulotki, broszury i wizytówki będą stworzone w jednym stylu, zwiększając efektywność reklamy, poziom wiedzy o firmie, popularność i sławę - harmonijny styl wizualny wszystkich detali. Nawet przelotne spojrzenie na twoje logo powinno powodować skojarzenie z Twoją firmą - jest to identyfikacją wizualną.

Zwróć szczególną uwagę na nazwę firmy lub znak towarowy - krótki, dogmatyczny, bez ryzyka zniekształcenia. Całkowicie wyeliminuj ryzyko stworzenia niepożądanego image (na przykład uwłaczające znaczenie nazwy w językach obcych). Nazwa firmy lub marki powinna być łatwa do wymówienia i przeliterowania. Nazwa może opowiadać o produktach i biznesie, ale ma to drugorzędne znaczenie.

- Faber Visum.

reference-branding

Finansowanie tworzenia identyfikacji wizualnej.

  • Przedsiębiorca lub firma finansuje kampanię reklamową ze swoich własnych lub innych źródeł (takich jak banki, inwestorów, itp)
  • W niektórych przypadkach, jesteśmy gotowi do zaakceptowania płatności za zrealizowane zlecenia w ratach.

8
virtuemart.product
(89 , średni 4.96 z 5)
4.96 89 voters.out of 0out of 5based on