• 01 Identyfikacja wizualna - Pomysł, Sukces, Marka.

    • Ważniejsza od wszystkim identyfikatorów wizualnych jest ideologia, filozofia twojej firmy. Jeśli tak nie jest, nie warto zaczynać kampanii.
    • Wybranie od początku poprawnej ideologii można nazwać "trafieniem w dziesiątkę."
    • Tylko skuteczne rozwiązania, kreatywne cele, opierające się na wiecznych wartościach, są w stanie wznieść twój biznes na wyższy poziom - przynosić korzyści i zyski, stworzyć twoją markę.

    02 Do czego służy stworzenie identyfikacji wizualnej?

    Pojęcie szczegółów wizualnej identyfikacji firmy.

    • Identyfikacja wizualna jest wyglądem zewnętrznym firmy, przemówieniem do publiczności, do potencjalnych konsumentów. Identyfikacja wizualna (Corporate identity) jest obowiązkowym elementem każdej udanej marki.
    • Identyfikacja wizualna to jest również kultura, zasady i tradycje, które firma promuje i które przemawiają do społeczeństwa. Identyfikacja wizualna jako kontynuacja ideologii firmy, promuje markę, dzięki czemu marka staje się widoczna. Pamętaj - ten, który nie był znany, jakby nie istniał.

    03 Główną treść stylu korporacyjnego

    • Harmonijny styl wizualny wszystkich szczegółów.
    • Profesjonalne logo firmy.
    • Banery i znaki na terenie firmy.
    • Jakościowa strona internetowa.
    • Prezentacja wideo.


    04 Finansowanie tworzenia identyfikacji wizualnej.

    • Przedsiębiorca lub firma finansuje kampanię reklamową ze swoich własnych lub innych źródeł (takich jak banki, inwestorów, itp)
    • W niektórych przypadkach, jesteśmy gotowi do zaakceptowania płatności za zrealizowane zlecenia w ratach.